Όταν ο Omid ήρθε στην Αγγλία από το Ιράν πριν από αρκετά χρόνια, το τελευταίο πράγμα που είχε στο μυαλό του ήταν τα φύλλα.
Αναρωτιόταν, γιατί οι άνθρωποι προτιμούσαν τα λουλούδια και γιατί δεν έδιναν σημασία στα πεσμένα φύλλα, αλλά αντίθετα τα πατούσαν μέχρι να γίνουν σκόνη. Δουλεύοντας με τη σύζυγό του, που είναι ειδική στην τέχνη της περσικής μικρογραφίας, άρχισε να αναπτύσσει ένα τρόπο μετατροπής των απορριμάτων της φύσης σε θησαυρούς.
Τα φύλλα σκαλίζονται στο χέρι και στην συνέχεια τα κολλάνε σε ένα χαρτί, πριν τα τοποθετήσουν σε κάποιο πλαίσιο.
Οι λεπτομέρειες σε μερικά από τα έργα του είναι εκπληκτικές. Τα εργαλεία που χρησιμοποιεί για να χαράξει τα φύλλα είναι βελόνες και νυστέρι.
Μάλλον οι σπουδές του ως μηχανικός επηρέασαν την εμμονή του με τις λεπτομέρειες. Σίγουρα, πρέπει να είσαι τελειομανής για να έχεις τέτοια αποτελέσματα.
Αναρωτιόταν, γιατί οι άνθρωποι προτιμούσαν τα λουλούδια και γιατί δεν έδιναν σημασία στα πεσμένα φύλλα, αλλά αντίθετα τα πατούσαν μέχρι να γίνουν σκόνη. Δουλεύοντας με τη σύζυγό του, που είναι ειδική στην τέχνη της περσικής μικρογραφίας, άρχισε να αναπτύσσει ένα τρόπο μετατροπής των απορριμάτων της φύσης σε θησαυρούς.
Τα φύλλα σκαλίζονται στο χέρι και στην συνέχεια τα κολλάνε σε ένα χαρτί, πριν τα τοποθετήσουν σε κάποιο πλαίσιο.
Οι λεπτομέρειες σε μερικά από τα έργα του είναι εκπληκτικές. Τα εργαλεία που χρησιμοποιεί για να χαράξει τα φύλλα είναι βελόνες και νυστέρι.
Μάλλον οι σπουδές του ως μηχανικός επηρέασαν την εμμονή του με τις λεπτομέρειες. Σίγουρα, πρέπει να είσαι τελειομανής για να έχεις τέτοια αποτελέσματα.