Αν η εκπαίδευση είχε πραγματική σχέση με την μάθηση:
- Θα αφήναμε τα παιδιά να κάνουν περισσότερες ερωτήσεις και θα τους
δίναμε την κατάλληλη υποστήριξη να βρουν μόνοι τους τις απαντήσεις
- Θα βλέπαμε το βούτηγμα μπισκότων στο γάλα σαν μια επιστημονική ευκαιρία, όχι μόνο σαν σνακ!
- Θα δίναμε στα παιδιά τεράστια τεστ και βιβλία μόνο αν χρειάζονταν
τα χαρτιά για να χτίσουν πύργο και να εξερευνήσουν τη δύναμη και την
κίνηση
- Θα σταματούσαμε να ξοδεύουμε εκατομμύρια στα σχολικά βιβλία
- Θα γιορτάζαμε τα λάθη περισσότερο από τα "Αριστα"
- Η επιτυχία θα ήταν η υπερπήδηση εμποδίων και η προσπάθεια και όχι το "τέλειο γραπτό"