Ένα παιδαγωγικό.... παραμύθι για ένα σχολείο ζώων.
Ένας λαγός, ένα
πουλί, ένα ψάρι ,ένας σκίουρος, μια πάπια και διάφορα άλλα ζώα
αποφάσισαν ν΄ανοίξουν ένα σχολείο. Κάθισαν όλοι να οργανώσουν το
πρόγραμμα. Ο λαγός επέμεινε ότι στο πρόγραμμα έπρεπε να συμπεριληφθεί το
τρέξιμο. Το πουλί επέμεινε για το πέταγμα. Το ψάρι επέμεινε για το
κολύμπι. Ο σκίουρος επέμεινε για το κάθετο σκαρφάλωμα στα δέντρα. Κι όλα
τα άλλα ζώα ήθελαν να συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα η ειδικότητά τους, κι έτσι έβαλαν τα πάντα και μετά έκαναν το ανεπανόρθωτο σφάλμα να επιμείνουν να παρακολουθήσουν όλα τα ζώα όλα τα μαθήματα.
Ο λαγός έτρεχε υπέροχα, κανείς δεν έτρεχε τόσο γρήγορα σαν το λαγό. Οι άλλοι όμως επέμειναν ότι ήταν απαραίτητο για την διανοητική και συγκινησιακή πειθαρχία να μάθουν στο λαγό να πετάει [..]τον ανέβασαν σ'ένα κλαδί και του είπαν :''Πέτα λαγέ!'' Το κακόμοιρο το ζωάκι πήδησε και έσπασε το πόδι του και το κεφάλι του. Έπαθε ζημιά ο εγκέφαλος του και μετά ούτε να τρέξει καλά δεν μπορούσε .Έτσι , αντί για Α στο τρέξιμο πήρε Γ. Πήρε κι ένα Δ στο πέταγμα για την καλή του προσπάθεια. Κι όλοι στην επιτροπή του προγράμματος ήταν ευχαριστημένοι.
Το ίδιο έγινε και με το πουλί, πέταγε σαν τον άνεμο εδώ κι εκεί, έκανε τούμπες και κόλπα κι έπαιρνε Α στο πέταγμα. Οι άλλοι όμως επέμειναν ότι έπρεπε να σκάβει τρύπες σαν τον τυφλοπόντικα. Βέβαια το πουλί έσπασε τελικά τα φτερά του και το ράμφος του και δεν μπορούσε τελικά ούτε να πετάει. Όλοι όμως ευχαριστήθηκαν που του έβαλαν ένα Γ στο πέταγμα, και ούτω καθεξής.
Ο λαγός έτρεχε υπέροχα, κανείς δεν έτρεχε τόσο γρήγορα σαν το λαγό. Οι άλλοι όμως επέμειναν ότι ήταν απαραίτητο για την διανοητική και συγκινησιακή πειθαρχία να μάθουν στο λαγό να πετάει [..]τον ανέβασαν σ'ένα κλαδί και του είπαν :''Πέτα λαγέ!'' Το κακόμοιρο το ζωάκι πήδησε και έσπασε το πόδι του και το κεφάλι του. Έπαθε ζημιά ο εγκέφαλος του και μετά ούτε να τρέξει καλά δεν μπορούσε .Έτσι , αντί για Α στο τρέξιμο πήρε Γ. Πήρε κι ένα Δ στο πέταγμα για την καλή του προσπάθεια. Κι όλοι στην επιτροπή του προγράμματος ήταν ευχαριστημένοι.
Το ίδιο έγινε και με το πουλί, πέταγε σαν τον άνεμο εδώ κι εκεί, έκανε τούμπες και κόλπα κι έπαιρνε Α στο πέταγμα. Οι άλλοι όμως επέμειναν ότι έπρεπε να σκάβει τρύπες σαν τον τυφλοπόντικα. Βέβαια το πουλί έσπασε τελικά τα φτερά του και το ράμφος του και δεν μπορούσε τελικά ούτε να πετάει. Όλοι όμως ευχαριστήθηκαν που του έβαλαν ένα Γ στο πέταγμα, και ούτω καθεξής.
Και ξέρετε ποίος ήταν ο αριστούχος του σχολείου;
Ένα διανοητικά
καθυστερημένο χέλι,
γιατί μπορούσε να κάνει λίγο απ΄όλα σχεδόν μέτρια
!!!
Η κουκουβάγια αποσύρθηκε και τώρα ψηφίζει ''όχι'' σε όλα τα ψηφίσματα που έχουν να κάνουν με τα του σχολείου[...].
Και οι
παιδαγωγοί, επί ΧΡΟΝΙΑ, ποτέ ΔΕΝ κάνουν τίποτα γι' αυτό
(η μάλλον κάνουν, κάνουν φροντιστήρια - κάποιοι, όχι όλοι-) !
Και
όχι μόνο οι παιδαγωγοί, και οι "σύλλογοι" γονέων.
Μόνο οι μαθητές κάνουν
"κάτι".
Κάνουν καταλήψεις.