Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Έχουν περίσσιο θράσος !

Ο απολογισμός της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων.

 α. Τα θέματα που επελέγησαν σε όλα τα μαθήματα ήταν σαφώς εντός της ύλης και επιστημονικά έγκυρα.


β. Σε όλα τα μαθήματα, τα θέματα ήταν σαφώς διαβαθμισμένα, κλιμακούμενης δυσκολίας.  ( * )


γ. Διευκρινίζεται για άλλη μία φορά ότι οι υποψήφιοι διαγωνίζονται κυρίως για τις θέσεις εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και όχι για τους απόλυτους βαθμούς. ( ** )

δ. Καταβλήθηκε προσπάθεια να ζητηθεί από τους υποψηφίους να χρησιμοποιήσουν τη συνδυαστική τους σκέψη και την κριτική τους ικανότητα, στοιχεία, άλλωστε, που αναπτύσσονται στα σχολεία μας με την καθοδήγηση των καθηγητών μας.


ε. Ιδιαίτερες ευχαριστίες αποδίδονται σε όλους τους εμπλεκόμενους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι με καλόπιστη κριτική και εποικοδομητικές προτάσεις βοήθησαν και βοηθούν κατά τη διάρκεια της βαθμολόγησης. 

 

Ο απολογισμός της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων

 

( * )
Σε ποιο σχολείο διδάσκονται θέματα σαν αυτά των Μαθηματικών ?
Οταν στις Παννελλήνιες μπαίνουν θέματα που θα έπρεπε ίσως να μπαίνουν στην Μαθηματική εταιρεία, 

τότε μάλλον μας δουλεύουν.


( ** )


Οι θέσεις υπάρχουν για όσους περάσουν την βάση, μόνο που μπορεί να μην συμπληρωθούν.
Και αυτός είναι ο ΣΤΟΧΟΣ.
Η μείωση των θέσεων και του κόστους της τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Η μείωση των θέσεων θα ήταν ενδεχόμενα ένα θέμα που θα μπορούσε να γίνει αποδεκτό προς συζήτηση αλλά θα έπρεπε να υπήρχε και μέριμνα επαγγελματική για τους μη εισαχθέντες.

Α ! Ναι ξέχασα, υπάρχει.

Δείτε παραμονές των αποτελεσμάτων τις διαφημίσεις ιδιωτικών Πανεπιστημίων,

ιδιωτικών Κολεγίων και ιδιωτικών ΙΕΚ
και θα καταλάβατε που το παν το πράγμα.