Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015

Αθάνατη πατρίδα μου, προεκλογική



Για ποια Ελλάδα
-----------------------------
Στίχοι: Αφροδίτη Μάνου
Μουσική: Αφροδίτη Μάνου
-----------------------------
Στη χώρα των ηρώων γεννήθηκα κι εγώ
Αντάρτες και θεοί κληρονομιά μου
Μετρούσα τούς αιώνες με τον ήλιο αρχηγό
Τα θαύματα του κόσμου όλα δικά μου
Μα κύλησαν τα χρόνια σε λάθος ποταμό
Ξεφτίλα, τηλεόραση και πλήξη
Τα πλοία στο λιμάνι σκουριάζουνε καιρό
Κι ένα αεράκι να μη λέει να φυσήξει

....................................................

Αθάνατη πατρίδα μου, προεκλογική
Της αφασίας και του μετ' εμποδίων
Αδίστακτο τοπίο, τροχιά ελλειπτική
Των οραμάτων και των μυστηρίων
Μια πίκρα, μια μιζέρια που φτάνει ως το λαιμό
Με το που ανοίγεις την εφημερίδα
Ελλάδα σ' αγαπούσα κι ακόμα σ' αγαπώ
Όπως σε πρόλαβα, σε γνώρισα, σε είδα.