Δευτέρα 23 Αυγούστου 2021

Εχει άλλη άποψη, ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕ ΤΟΝ

Ο Τσιστιπάς είπε οτι και ο Κος Ιωαννίδης

 COVID 19

Απλά "εξαφανίστηκαν" οι δηλώσεις Ιωαννίδη

 

Δηλώσεις ( 19-8-2021) Τσιτσιπά: 

«Είμαι νεαρός, είμαι στην κατηγορία κάτω των 25 ετών. Για μένα το εμβόλιο δεν έχει δοκιμαστεί αρκετά, είναι καινούργιο. Έχει κάποιες παρενέργειες, ξέρω προσωπικά κάποιους ανθρώπους που τις είχαν. Δεν είμαι κατά, αυτό να το ξεκαθαρίσω, απλώς δεν βλέπω λόγο για κάποιον στη δική μου ηλικιακή κατηγορία να χρειαστεί να εμβολιαστεί.

 

Δηλώσεις (5-7-21) Γιάννη  Ιωαννίδη

Καθηγητή Παθολογίας- Επιδημιολογίας και Πληθυσμιακής Υγείας του Πανεπιστημίου Stanford και μέλος της Αμερικανικής Εθνικής Ιατρικής Ακαδημίας 

"Οι εμβολιασμοί είπε είναι ένα από τα πολύτιμα εργαλεία ως προς την αποτελεσματικότητα τους μετά από τις δύο δόσεις και το πέρας δύο εβδομάδων. Θα πρέπει όμως να είναι στοχευμένοι στις μεγάλες ηλικίες και τις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού κατά απόλυτη προτεραιότητα. Αντίθετα οι εκτιμήσεις για τις νεότερες ηλικίες και τα παιδιά, είναι εντελώς διαφορετικές ως προς το κόστος – όφελος και για την δημόσια υγεία και για την αναλογία ως προς τις ομάδες του πληθυσμού που στη πραγματικότητα θα έπρεπε άμεσα να πειστούν κι όχι να υποχρεωθούν έμμεσα ή άμεσα να εμβολιαστούν». Παράλληλα ο καθηγητής είπε πως «με το να εμβολιάσουμε νέους και παιδιά, πιθανώς η εικόνα να είναι χειρότερη» 

Επίσης ( 15-7-2021) 

 Ο καθηγητής Ιωαννίδης τόνισε πως «είμαι διστακτικός στο να δώσω σύσταση σε παιδιά και νέους 22-24 ετών να εμβολιαστούν»

********

Οι παραπάνω δηλώσεις έχουν "εξαφανιστεί" από τα μεγάλα και γνωστά  ΜΜΕ που  άλλωστε έχουν επιχορηγηθεί.