Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2021

Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ: "να έχω μία γυναίκα 30 χρόνια νεότερη από μένα!"

  -Ένα παντρεμένο ζευγάρι γύρω στα 60 γιορτάζει την 35η επέτειο γάμου σε ένα πολύ όμορφο, ήσυχο και ρομαντικό εστιατόριο. Ξαφνικά, μία μικρή και όμορφη νεράιδα εμφανίζεται στο τραπέζι λέγοντας...
-Είσαστε ένα εξαίρετο παντρεμένο ζευγάρι και επειδή αγαπάτε πραγματικά ο ένας τον άλλον θα πραγματοποιήσω μία ευχή από τον καθένα σας!
-Εγώ θέλω να ταξιδέψω σε όλον τον κόσμο με τον αξιολάτρευτο άντρα μου! λέει η γυναίκα.
Η νεράιδα κινεί το μαγικό ραβδάκι και... Πουφ! Να δύο εισιτήρια για κρουαζιέρα!!!
Ο άντρας σκέφτεται για μία στιγμή και λέει στην γυναίκα του...
-Λοιπόν, όλα αυτά είναι πολύ ρομαντικά αλλά μία ευκαιρία σαν αυτή δεν θα ξαναέρθει. Με συγχωρείς καλή μου γυναίκα αλλά η ευχή μου είναι να έχω μία γυναίκα 30 χρόνια νεότερη από μένα!
Η γυναίκα λοιπόν και η νεράιδα απογοητεύονται βαθύτατα αλλά η ευχή είναι ευχή και η νεράιδα πρέπει να την πραγματοποιήσει… Έτσι η νεράιδα κινεί το μαγικό ραβδάκι της και...πουφ!!!
Ο άντρας γίνεται 92 χρόνων!!!
Ηθικό δίδαγμα:
Άντρες που είναι αχάριστοι δεν πρέπει να ξεχνούν ότι οι νεράιδες είναι γένους θηλυκού