Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Τι σήμερα τι αύριο τι χθες


(άνοιξη μπαίνει αχ Θεέ μου)
Στίχοι, Μουσική, Πρώτη εκτέλεση:

Κώστας Χατζής. 

Δύο διαφορετικές εκτελέσεις

Φεβρουάριος 2012

 Η κλασσική εκτέλεση από βινύλιο


Μου λέει ο ήλιος καλημέρα, Τρίτη να είναι η Δευτέρα
Κι αν είναι Τρίτη τι πειράζει, το σήμερα με τ' αύριο μοιάζει
Θα κάνω όνειρα ξανά, όπως εχθές όπως και πέρσι
τι κι αν δεν βγουν αληθινά, να ονειροπολώ μ' αρέσει

Τι σήμερα τι αύριο τι χθες, γέλασε αν θες, κλάψε αν θες
αδέλφια είν' ο πόνος κι η χαρά, τι σήμερα τι αύριο τι χθες
ζήσε αν θες, πέθανε αν θες, δεν έχει και μεγάλη διαφορά

Όνειρα κάνω ω Θεέ μου, χτυπά αλλιώτικα η καρδιά μου
ίσως αυτό το καλοκαίρι, κάτι ωραίο να μου φέρει
κι αν δε μου φέρει τι μ' αυτό, καινούργια όνειρα θα κάνω
ελπίδες έχω ένα σωρό, μου φτάνουν μέχρι να πεθάνω

Όποια απόφαση κι αν πάρω, θα την πετάξω σαν τσιγάρο
θάρθει ο ήλιος θα ξανάρθει, κι εγώ θα κάνω τα ίδια λάθη
περνά η ζωή περνά ο καιρός, κι όλο με σκάβουν οι ρυτίδες
μα δόξα νάχει ο Θεός, μπόλικες έχω τις ελπίδες